Wie kent deze vorm van thuiswerk?

http://www.emailverwerkingen.nl/index.html

Is dit eerlijk en betrouwbaar?want dan betekend toch dan als dit echt is dat iedereen dan dik dik bij kan verdienen?
Wie heeft hier ervaring mee?wat moet ik hier mee?Zit er wel over na te denken het te gaan doen maar ...iemand tips of ervaring met dit soort thuiswerk?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zag gisteren deze site en dacht gelijk aan jou .
mischien word je er wat wijzer door . http://www.thuiswerkaanbiedingen.nl/

Het beste antwoord

Dit bedrijf adverteerd met email verwerking. Maar dat is het dus niet! Het informatie pakket bevat info over hoe je, net als hun site, reclame moet maken en mensen moet lokken. Het heeft totaal niks met emails te maken die je voor dit bedrijf moet beantwoorden. Het is dus net als deze site de mensen proberen over te halen een apkketje te downloaden en hiervoor geld te vragen.
Er zijn meerdere sites met klachten hierover.

Citaat van meldpuntthuiswerk whoehahahaha:

Er komen de laatste tijd zoveel klachten over www.emailverwerkingen.nl binnen, dat we maar
hebben besloten hier een aparte pagina voor te openen. E-mails verzenden per mail kan nooit op
een eerlijke manier 15, 20 of 30 euro opbrengen. Zelfs geen 5 euro per mail, want dan zou heel
Nederland er wel mee aan de slag gaan. Slogans als 90.000 per maand is niet eens
noemenswaardig over te hebben. Ook 1000 per maand niet. We willen allemaal goud geld
verdienen, en dat is maar voor zeer kleine doelgroep weggelegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Heb ik vroeger ook wel eens gedaan maar het verdient niets en je krijgt alleen heel erg veel mailtjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit werkt inderdaad, maar niet zoals je denkt.

Je moet een minimum bedrag bij elkaar sprokkelen om uitbetaald te krijgen. Veelal ligt dat ergens rond of boven de duizend euro.

Ik heb een keer gekeken bij verschillende sites, en je krijgt bij de meeste een of enkele emails per dag die je kan verwerken. Dus je bent maanden zo niet jaren verder voor je op het aantal zit dat je echt een keer geld uitbetaald krijgt.

In het kort: Ja het werkt, nee je zal er nooit een inkomen mee verdienen, tenzij je tientallen site op die manier in je dossier hebt.

Toegevoegd na 20 minuten:
Deze methode van email verwerken is een scam waarbij de instructies bestaan uit een systeem waar je OF een product moet verkopen (Je stuurt indirect een email aan mensen, end e verwerking vand e email is het verkopen van een licentei tot emails verwerken) danwel een andere manier van producten te verkopen.

Zoals in een ander bericht: Als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het het ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eerst maar eens op onderstaande link......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zal vooral de aanbieder helpen. Als je het startpakket wilt downloaden, dan moet je eerst 17,50 storten.

Ik zou best een extraatje willen bijverdienen, maar dit zie ik niet zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een piramide-spel. Je betaald voor een soort startpakket, dat er min of meer op neerkomt dat je je winst haalt uit het verkopen van startpakketten aan nieuwe sukkels die denken dat ze snel en slapende rijk kunnen worden. De oprichters zal het vermoedelijk wel lukken, de rest kan - naarmate de piramide langer wordt - meer en meer fluiten naar zijn geld.

Mailtjes lézen voor geld werkt wel, maar daar moet je je ook niet al te veel bij voorstellen ; halve cent per mailtje ofzo. Als je alle mailtjes leest die ze aanbieden per dag, kom je in een maand missschien aan een eurootje of drie, HEEL veel spam en nog meer telefonische enquetes.

Niet aan beginnen dus. Het is geen thuiswerk, het is oplichterij. Voor alle werk, ook thuiswerk, moet je de handen uit de mouwen steken.

Toegevoegd na 3 uur:
Maak van de eerste zin maar 'piramide-spel-systeem'. Ik heb het woord gebruikt voor de herkenbaarheid, maar blijkbaar struikelen er erg veel minkukels over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Definitie priramide spel: Een piramidespel is een 'spel' waarbij deelnemers een inleg doen en tevens proberen anderen over te halen om mee te doen, zodat zij van hun inleg weer een deel ontvangen. Dat doet dit bedrijf niet, dit is moedwillige oplichting. Ze vertellen namelijk niet dat je hetzelfde moet gaan doen als dat zij doen. Een site opzetten en mensen belazeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het woord spel klopt niet. Ik vind t geen spel hoor! Piramide oplichting dan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op piramide-systeem, ook goed, als mensen maar begrijpen wat de opzet is. Er zijn overigens veel meer bedrijven die zo werken zonder dat ze het beeste bij de naam noemen hoor. Vooral veel kwakzalf-lijnen, maar ook een discutabel product als Herbalife.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan + ik je even bij om het weer in balans te brengen, want je hebt wel gelijk.
kijk hier eens.

http://forum.www.trosradar.nl/viewforum.php?f=62
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
duidelijk een scam.
500 euro per dag verdienen met e-mails verwerken bestaat niet... elke site die deze onzin aanbiedt is een scam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Citaat uit de FAQ:

"2. Is deze thuiswerkbaan 100% eerlijk en betrouwbaar?

Deze thuiswerkbaan is absoluut betrouwbaar en wordt in meerdere landen toegepast."

Zo'n antwoord is toch niet serieus te nemen? In plaats van een branchevereniging of geschillencommissie te noemen. En..., zakkenrollerij wordt *ook* in meerdere landen toegepast...

Verder straalt de hele site oplichting uit. Niks inhoudelijks/concreets. Alleen maar vage termen als "ongelimiteerde inkomsten" (antwoord op vraag 3 in de FAQ).

Je kent die grap toch wel van die man die boekjes verkoopt waarin staat hoe je snel rijk kunt worden? Antwoord: door die boekjes te verkopen. Zo werkt deze site ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik het goed lees moet je eerst aan hen betalen voordat je misschien door hen betaald wordt??
Ik heb geleerd dat als iets te mooi is om waar te zijn, er ergens iets niet klopt!