Wat is nu echt betrouwbaar thuis werk en hoe kom ik daar aan?

Iemand ervaring met goede thuiswerk?en dan bedoel ik niet die klikverdien website`s dat gaat zo langzaam voor dat je een keer wat heb verdiend en ook die enquete site`s,leuk een euro of 1 of 2 per enquete maar 9 van de 10 x behoor ik niet tot de doelgroep of hebben ze al genoeg deelnemers.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (4)

Je moet zien om in contact te komen met mensen die betrouwbaar thuiswerk doen.

Toegevoegd na 8 minuten:
Je kunt uiteraard ook zelf iets opzetten zoals een website waar mensen betrouwbaar thuiswerk kunnen plaatsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snap niet waarom dit een minnetje heeft gekregen. Ik vindt dit een plusje waard want het kan best een idee zijn ja!
Ik zou uitgaan van bedrijven die een adres hebben, waar je langs kan gaan.

Als het te goed klinkt om waar te zijn, is het dat ook. Bedenk bij elke thuiswerkoptie de vraag: Waarom zouden ze dit door iemand thuis laten doen en wat verdienen zij er aan.

Meestal wordt het dan duidelijk. Deze site zou je kunne bekijken. Het is inpakken & samenstellen van dingen thuis. Dat is handenarbeid, en kan overal gedaan worden. Het kan voor een bedrijf duidelijk goedkoper zijn om op stuksbasis iemand te betalen dan iemand in loondienst te nemen en in een duur kantoorpand te laten zitten.

http://www.inpakwerk-thuiswerk.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb jaren thuis werk gedaan, snoepjes inpakken, dit had ik via een advertentie in de krant. Het verdient belachelijk weinig, wij waren met zijn tweeën elke avond een paar uur aan het werk, hebben het wel eens uitgerekend dat we samen 3 euro per uur verdiende en daar moest je echt voor door werken.
Maar goed het was aan het eind van de maand toch een klein beetje extra.
Dit is alweer 6 jaar geleden, het thuiswerk werd overgedaan naar een gevangenis, waar ze het nóg goedkoper én hygiënischer konden laten doen.
De vraag naar thuiswerk is enorm groot, maar het aanbod is erg klein vandaar dat er vele zijn die proberen om er een slaatje uit te slaan door site's te openen waar je je kan inschrijven voor geld en dan vervolgens niets meer hoort
Een veel voorkomende manier is dat je zgn met het verzenden van emails 35 euro kan verdienen per mail, dat houd in dat je 35 euro moet betalen voor de mail die je dan weer door moet sturen en maar hopen dat iemand net zo gek is als jij was en er ook 35 euro voor betaald.
En het bellen naar 0900 nummers is ook iets waarmee je alleen maar geld uitgeeft en niets ervoor terug krijgt.
Als je geluk hebt tref je iemand die wél betrouwbaar thuiswerk doet zodat je naar ervaringen kan vragen en er misschien in kan rollen. Meer optie's zijn er volgens mij niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ernstige info en eerlijke +1
Het is gewoon kwestie van zoeken, mailen, bellen afspreken.
En dan weet je vanzelf wel of het betrouwbaar is.
Hier heb ik een link voor je, kijk verder

http://www.gratis-tips.nl/werk-opleiding/betrouwbaar-thuiswerk/