Moet je nou ook betalen voor een tussentijdse behandeling bij de tandarts?

Als je bijvoorbeeld tussen je controle afspraken door naar de tandarts gaat, moet je dat nu ook zelf bekostigen?

11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je er niet voor verzekerd bent, moet je dat inderdaad zelf betalen. Het maakt dan niet uit of het gaat om een controle-afspraak, het schoonmaken van het gebit, een consult omdat je klachten hebt, of een behandeling.

Als je terug moet omdat de tandarts iets vergeten is of niet helemaal goed heeft gedaan, dan hoef je dat vaak niet te betalen, dan is het een vorm van service die hoort bij de behandeling die je al hebt ondergaan, en waar je ook al voor betaald hebt dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
daisy89
11 jaar geleden
Dankje!

Andere antwoorden (1)

Je hebt altijd een eigen bijdrage ook al heb je een tandartsverzekering. Voor een extra consult zul je ook moeten betalen plus de behandelingen welke de tandarts bij je uitvoert.