Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe los ik deze probleem op met paypal?

Mijn bankrekening is gekoppelt aan mijn paypal account, en ik heb een vaste abonnement op iets via paypal(dus paypal haalt iedere maand 10,00 ervan af van mijn rek.) maar nu zie ik vandaag in mijn inbox dat er 10,00 is afgeschreven voor een abonnement terwijl ik nog geen geld op mijn bankrekening heb(komt pas eind van de maand) dus in feite heeft paypal het bedrijf al betaalt terwijl ze niks van mij kunnen afschrijven. is dit een probleem? en wat kan ik het beste doen in zo'n situatie.

P.S:
het bedrijfsnaam noem ik niet vanwege privacyredenen.

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
804

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat Paypal nu eigenlijk doet is het voorschieten van die 10 euro. En haalt het er later van jouw rekening af.
Als het (te)lang duurt voordat het geld ervan afgehaald kan worden zal Paypal je een korte belemmering geven op kopen van goederen online. Maar deze is weer zo verdwenen als je weer geld hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Paypal haalt pas aan het eind van de maand het geld van jou betaalrekening dus er is niets aan de hand.

Ik heb vorige maand aan het begin van de maand een stukje van onze vakantie betaald via paypal en ik kreeg meteen een bedankje daarvoor van de camping. Ze weten dus dat het onderweg is maar pas eind van de maand ging mijn geld daar naar toe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding