Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als je een rekening moet betale wat geen ing nummer heeft maar je zit wel bij ing en hun willen het daarom niet overmaken hoe moet je dat dan betalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dat lijkt me onzin of een misverstand, er worden voortdurend rekeningen betaald vanaf de ene bank naar de andere bank. Heb je geen fout gemaakt bij het invullen van het rekeningnummer of is er nog wat anders aan de hand?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Controleer of je alles goed hebt ingevuld en of je voldoende op je rekening hebt staan, als dat het geval is, zal de bank het bedrag overmaken, iedere bank, dus ook de ing, maakt geld over naar andere banken, als je daar opdracht voor geeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Ing bank betaalt zeker wel rekeningen naar andere banken zonder ing rekeningnummer, van jouw rekening ( als je saldo voldoende is natuurlijk) ik denk dat of zij jou, of dat jij het niet goed begrepen hebt.... Of de vraag verkeerd formuleert hier?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat je het contant bij de bank wilt betalen? Zoals vroeger op het postkantoor kon? En vroeger kon dat ook wel bij banken, maar tegenwoordig niet meer. Nu kan je op het postkantoor (of postagentschap, ING kantoor) alleen nog naar een voormalig postbanknummer (nu ING) contant geld storten.

Je kunt bij ieder grens wisselkantoor geld overmaken naar bankrekeningen. Dat kost je 2% van het totale bedrag, met een minimum van 8 euro.Ik weet het ook pas sinds een week. Neem wel je legitimatie mee. Want zonder doen ze het niet. Dat is voor als er wat mis gaat dat ze weten te achterhalen van wie het geld afkomstig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je bij internetbankieren een bedrag wilt overboeken en het lukt niet, wordtaangegeven wat fout is, Bv rekeningnr( cijfer te weinig), adres klopt niet bij het nr, adres niet ingevuld, bij buitenlandse rek. heb je ibannr nodig. Wanneer het op het postkantoor niet lukt zou diegene achter de balie aan kunnen geven waarom.
Je zou wat meer uitleg kunnen geven waarom ze t niet willen overmaken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding