werkeloos door een auto ongeluk. wat is te verhalen op de tegenpartij?

ik had de vraag ik ben in maart 2012 betrokken geweest bij een auto ongeluk waarbij de tegen partij fout is. alleen ik heb veel last van me nek waardoor ik maar halve dagen kan werken. ik raak mijn baan kwijt van 40 uur per week (contract word niet meer verlengt) wegens lange tijd ziek in maart en mijn werk niet goed meer kan uitvoeren door het auto ongeluk. moet dus een uitkering aanvragen. kan ik het loon wat ik te kort krijg van de ww uitkering verhalen op de tegenpartij van het auto ongeluk?

want werk vinden in deze huidige tijd voor 4 uur per week in me vakgebied is haast niet mogelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Je hebt volledig recht op alle geleden schade, zowel fysiek als van geleden inkomsten.

Ik zou hiervoor rechtshulp inschakelen. Aangezien het niet om een klein bedrag zal gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar een gespecialiseerde letselschadeadvocaat. Die hakt elke dag met dit bijltje.

Toegevoegd na 3 minuten:
Aan je verhaal te horen heb je zeker recht op schadevergoeding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf ook zo'n soort ongeluk meegemaakt en heb contact opgenomen met Verzekeringssite.nl. Daar hebben ze een team van specialisten die de meeste verzekeringsvragen kunnen beantwoorden en je precies kunnen vertellen wat je het beste kunt doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
extra uitgaven, gemiste inkomsten en smartengeld zijn als letselschade verhaalbaar als je door een verkeersongeval gezondheidsgevolgen ondervindt.

Als jurist / specialist kan ik je bovendien zonder kosten rechtshulp bieden.

Het overleg met verzekeraars vraagt om specialistische kennis en ervaring zodat jouw belangen op een correcte wijze aandacht krijgen.

Ik help je er graag mee verder. Voor contact en meer informatie daarover: tel 0642703174 of ceesdebil@letselschadecase.nl