Moet je in nl persé een vast woon/verblijf plaats hebben, met voor de rest een normale situatie, dus loon, belasting zoals met vast verblijfplaats?

Stel je leeft in een camper, b.v. elke week een andere plaats. Is dan een postbus dan afdoende, of moer je perce een ergens ingeschreven zijn met een vast adres?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze vraag heb je precies hetzelfde een week geleden
ook al gesteld. http://www.goeievraag.nl/vraag/nederland-perse-vast-woon-verblijfplaats.339831
fisbel
11 jaar geleden
En hier ten overvloede het antwoord op je vraag van de rijksoverheid:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/gemeenten/vraag-en-antwoord/kan-ik-een-briefadres-krijgen-als-ik-geen-vast-woonadres-heb.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet hezelfde, lees nog maar eens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar bedankt voor de link.

Het beste antwoord

er zijn veel mensen niet ingeschreven op een woonadres, zij staan dan geregistreerd als thuisloze of dakloze.
je bent in NL wel verplicht om een postadres te hebben.
maar deze kun je ook aanvragen bij de gemeente.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je was de enige..