Hoe worden vultijden bij supermarkten bepaald?

Ik werk nu enige tijd als vakkenvuller bij de C1000.
Ik erger me alleen erg aan het feit dat ze te weinig tijd geven voor het wegvullen van een kar. Nu wil ik dus graag weten of er richtlijnen zijn voor het geven van zulke tijden.

Weet iemand misschien waar ik hierover informatie kan vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Nee, daar zijn geen richttijden voor (zoals die er wel zijn voor bijvoorbeeld bezorgtijden van postwijken) . Voornaamste reden is dat de karren flink verschillen van inhoud, en ook het schap waar ze in moeten er heel anders uit kan zien.

Maar daar doen supermarktmanagers niet moeilijk over ; het moet gewoon altijd sneller. Welke obstakels je allemaal kunt tegenkomen tijdens het vullen , weten ze zelf vaak eigenlijk niet eens precies, maar er is vast ooit wel iemand geweest die het razendsnel zonder hindernissen heeft gedaan, dus is dat - of liefst nog iets sneller - de richttijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
O nou een supermarkt manager weet echt wel hoeveel tijd en welke opstakels er zijn bij en voor het vullen van vakken. Tijd is geld Marleen en de klant wil volle schappen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, je hebt ervaring als vakkenvuller danwel supermarktmanager ?
ronron1212
11 jaar geleden
Blijkbaar iets meer dat jij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar blijft je antwoord dan, inclusief die gemiddelde tijden ?
Want toen ik nog in de supermarkt werkte, in een grijs verleden, was elke kar en elk schap weer anders samengesteld, hoor, en dat varieerde ook nog eens per week. Geen peil op te trekken ; van 5 minuten tot ruim een uur. En de ene supermarkt is ook de andere niet.
ronron1212
11 jaar geleden
Ik hoe niet zo nodig punten te halen met maar wat antwoorden er staan al genoeg antwoorden.

Andere antwoorden (2)

Daar zijn geen vastgestelde tijden voor, het is meer zo dat tijd geld is en hoe meer je kan doen in minder tijd des te beter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hangt er, in ieder geval bij Albert Heijn, van af hoe laat de vrachtwagen komt. Als hij om 2 uur komt kan er om 8 uur begonnen worden, maar als hij om 15 uur komt, kan er pas rond 19 uur begonnen worden.