Hoelang duurt het voordat het geld van je bankrekening op je PayPal account staat ?

Wat is de transactie tijd ? Het is al 2 dagen geleden dat ik geld heb overgemaakt naar de aangegeven rekening. Dit is allemaal correct gegaan. Duurt het bijvoorbeeld een week, of 3 werkdagen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Paypal geeft inderdaad 3-5 werkdagen aan (zoals ze hierboven al zeggen) maar mijn ervaring is 6-8 werkdagen, ik heb het nog nooit binnen 5 werkdagen op mijn Paypal account gezien
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was zo

Andere antwoorden (2)

3 - 5 werkdagen, als ik me niet vergis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan 3 tot 5 werkdagen duren. Dus vanaf morgen 3 tot 5 werkdagen