Tot hoelaat bezorgt Postnl?

Vraag spreekt voor zich!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
43.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke plaats woon je
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Breda
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat het om een pakket?

Antwoorden (3)

Tot 19:30 bezorgen.. Zei de telefoniste van postnl laatst toen ik wachte op een pakket.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tot 18.00 uur post bezorgd
U ontvangt uw post straks op een ander tijdstip dan dat u van ons gewend bent. De ene dag heeft u uw post misschien al kort na 11.00u in huis, de volgende dag pas later op de middag. Maar altijd voor 18.00u.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
pakketpost kan wel tot 21.30 uur bezorgt worden.
afgelopen week een frietpan online besteld en via track en trace gevolgd (via postnl). daar staat dan ook bij dat het tot 21.30 uur bezorgd kan worden.
ik kreeg de frietpan om 20.30 uur nog thuis.