Is 65 veel voor haar in laagjes knippen en highlights?

Ik heb het gevoel dat ik veel te veel betaald heb want knippen alleen kost 25 euro en het lijkt me sterk dat highlights 40 euro kosten. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
65 euro natuurlijk ;p
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik weet niet of dat te duur is...als ik mijn haar laat blonderen (helemaal) en knippen kost het mij 74 euro. http://www.sura.nl/prijslijst.html Dit is mijn kapper, die vraag 41 voor highlights.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik mijn lange haar laat high lighten ben ik rond de 100 kwijt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens naar een thuiskappersservice, dan betaal je ten eerste maar 15 euro voor knippen en 26,50 voor highlights en hoef je de deur niet uit; mobella.nl bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij brainwash ben je voor knippen € 15 en highlights... €15 kwijt. Dus € 30.... En dat vind ik heel redelijk voor een halfuurtje werk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je goedkoper uit zijn, ga volgende keer naar de kapperschool.

Het beste antwoord

Nee, dat is niet te veel.

Ik heb zelf laatst met mijn kapper besproken dat het verven van mijn haar wel heel erg duur is,
in verhouding tot knippen.

Dat komt, zei zij, omdat we van verven echt een persoonlijke zaak maken.

Bovendien:
Mijn kapper geeft vantevoren een prijsopgave.
Doen ze dat niet, dan moet je daar naar vragen.

...........maar het verven doe ik voortaan dus weer
lekker zelf.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hangt er vanaf hoe lang de kapper er mee bezig is. Als je langer haar hebt en hij/zij doet het secuur kan ik me voorstellen dat het duurder is. bij mijn kapper scheelt het 20 euro tussen kort en lang haar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij maakt zelf de keus om bij deze kapper je haar te laten doen dus je had even beter zelf kunen na vragen wat het koste en waarom het zo duur is.
Niet iedere kapper hanteert dezelfde tarieven.
Ligt aan de kapper zelf.
Misschien kun je van te voren even beter diverse kappers bellen dat kan je vele euro`s schelen.