Wie kan mij de kern cijfers van heineken vertellen over het jaar 2008?

Ik heb cijfers nodig van heineken over het jaar 2009 het gaat om de current ratio / quick ratio / sovibiliteit / werkkapitaal en extra cijfers eromheen zijn ook welkom ik heb de jaarverslag bekeken maar ik heb niet alles gevonden ik wil graag de cijfers of bladzijde nummer hebben ipv linkjes naar het verslag zelf alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze site moet werkelijk de hemel op aarde voor je zijn, want werkelijk alle mogelijke cijfers zijn daar te vinden. En je hebt nog mazzel ook, want je zoekt 2009, en 2007, 2008, 2010, en 2011 zijn ook allemaal te zien. Zo kun je het allemaal nog vergelijken ook.

http://beurs.fd.nl/noteringen/11770/heineken/kerncijfers

Alleen van de kerncijfers heb ik even plaatjes gemaakt, maar het gaat nog veel verder. Je ziet daaronder 4 links in het BLAUW (balans, winst en verliesrekening, algemeen, en financiele ratio's) Bij al die 4 links komen er weer hele rijen met nieuwe cijfers. Je mag rustig aannemen, dat als je daar niet vindt wat je zoekt, het cijfer niet bekend is, of strikt geheim.

En als klap op de vuurpijl kun je ook nog een excel spreadsheet downloaden. Ik denk dat je hier wel even mee zoet bent ;-)
Succes!