Paypal schrijft dubbel af, wat nu te doen?

Hoi ik bij paypal een rekening nu gebeurde het om omstandig heden dat ik niet genoeg geld meer had om de al gedaane betalingen te kunnen betalen met mijn bankrekening. Nu wou ik dat zo snel mogelijk aanzuiveren en heb direct na mijn loonstorting paypal betaald en stond ik weer in de zwarte cijfers. Maar nu kijk ik op mijn rekening en zie ik dat paypal nog een keer 30 euro heeft afgeschreven. Dus in totaal heeft paypal nu 60 euro terwijl ik maar 30 euro rood stond daar. Ik begrijp dat roodstaan geld kost maar een rente van 100% lijkt mij toch wat overdreven. Wat is er fout gegaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

normaal is dat als je iets betaald en er is op de tussenrekening niet voldoende dat er geld van je normale rek af wordt gehaald
waarschijnlijk had je op dat moment misschien ook niet genoeg maar is dat later verrekend
dus in feite heb je niets anders gedaan dan 30 euro overmaken het is geen fout en daarna is de ander transactie er ook bij gekomen
ze hebben elkaar gekruist denk ik

Bel anders even om het helder te krijgen ze zijn ze helpen je gewoon in het nederlands