Wat betekent voorschot wuk kpt?

Ikheb mijn loonstrookjes eens bekeken, ik werk bij de etos gewoon partime. Maar er staat op: voorschot wuk (winstuitkering) kpt en voorschot vakantietoeslag kpt, zou iemand mij uit kunnen leggen wat dit betekend? En er staat voorschot dus zou ik de rest nog krijgen? Ik hoor het graag!

Weet jij het antwoord?

/2500

Volgens mij zijn KPT-ers medewerkers/personeel met een contract van 48 uur of minder per periode en zijn het de zgn korte parttimers. Enige waar ik deze afkorting ooit hoorde van vanuit het supermarktwezen en meen AH ;) Een voorschot betekent niet altijd dat je alsnog 'meer krijgt' maar dat er wel sprake is van een betaling die eventueel later pas kan worden berekend zodra de exacte gewerkte uren bekend zijn... Maar dit zou je ook even aan iemand op je werk kunnen vragen die de salarisadministratie doet of goed kent? Toegevoegd na 2 minuten: of even vragen/bellen of lezen hier? http://www.werkgeversinstituut.nl/read/uitleg_salarisstrook_2010

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100