Kun je bij je bank,,bankgegevens opvragen van 12 jaar terug.?

Ik praat dan over de Rabobank.
Ik zoek een bankafschrift van 12 jaar geleden.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
22.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeievraag +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dit willen?

Het beste antwoord

Nee, dat kan maar tot 7 jaar terug.

"Wilt u een kopie rekeningafschrift van uw Rabo betaal- of spaarrekening ontvangen? U kunt een kopie van een afschrift aanvragen tot maximaal 7 jaar terug. Een kopie rekeningafschrift van uw betaal- of spaarrekening kost € 5,00 per stuk."

http://www.rabobank.nl/particulieren/lokalebanken/stadenmiddengroningen/zelf_regelen_prive/algemeen_praktisch/

Maar als er heel dringende redenen zijn, kun je het natuurlijk wel proberen. Een goede bank heeft ook graag tevreden klanten, en ik kan me niet voorstellen dat alles precies na 7 jaar wordt vernietigd.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kan je aanvragen. Het is echter niet kosteloos. Alhoewel de kosten laag zijn.