Heeft er iemand ervaring met een prepaid creditcard van Moneybookers?

Toegevoegd na 3 dagen:
Worden er geen extra (hoge) transactie kosten berekend bij het gebruik van deze kaart.
Ik ben gewaarschuwd dat er dan een bedrag van 20,00 nog extra berekend wordt voor het gebruik van de kaart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja heb ik :)
Werkt perfect. Het heet alleen geen Moneybookers meer, maar Skrill. Het kost € 10,- per jaar en duurt even voordat je 'm thuis hebt (ca. 14 dagen), maar de aanvraag gaat vrij gemakkelijk. Opwaarderen kan ook via iDEAL (gratis). Ik gebruik de card vooral voor online aankopen of betaalde apps op mijn smartphone. Aanvragen kun je op onderstaande link doen.

Toegevoegd na 4 dagen:
Op de toevoeging:

Nee hoor, er wordt echt geen 20,00 extra in rekening gebracht. Het kost 10,- per jaar en voor sommige transacties worden kosten berekend, maar de meeste zijn gewoon gratis. Zie dit overzicht:

http://www.moneybookers.com/ads/mastercard/fees/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is een hele fijne kaart als je weet dat je een gat in je hand hebt ;)
Je kan namelijk niet meer uitgeven dan dat erop staat. En aangezien je voor Apps en bij sommige internetshops je alleen kan betalen met CC of paypal oid, vind ik het daarvoor erg handig.
Ook zit er een online systeem bij waar je je uitgaven goed op kan bijhouden. Ik ben er tevreden mee.
Ik heb m hier besteld toen:
www.creditcardoverzicht.com