Wie weet of het verstandig is om nu een garantietermijn van 3 jaar af te sluiten bij Eneco?

Ik heb afgelopen 3 jaar een een garantie termijn afgesloten bij Eneco.
Zij doen me nu dezelfde aanbieding, dus weer 3 jaar.
Doe ik hier verstandig aan? of is het beter dit niet te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens wat het oplevert als je overstapt naar een andere energie leverancier, meestal ben je dan goedkoper uit door aanbiedingen enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke aanbieding u ook neemt, doe het per jaar.
Overstappen naar een goedkopere leverancier is een betere optie.

Het beste antwoord

Doorgaans adviseren wij ongeveer als volgt: wat de energieprijzen over een half jaar gaan doen, is koffiedik kijken. Ervaringen uit het recente verleden hebben geleerd dat u het voordeligst uit bent door ieder jaar uw energietarieven te vergelijken en over te stappen. Met drie jaar vastzetten bent u minder voordelig uit, tenzij de tarieven gigantisch gaan stijgen maar dat kan niemand voorspellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

U zit bij 1 van de 4 duurste leveranciers.
Kijk eerst op 1 van de vele vergelijkingssite,s.
Overstappen is het verstandigste, daarna de producten afnemen per jaar. Niet variabel maar vast.