wia en ontslag vergoeding.?

hallo een vraag... mijn vrouw is heeft in 2009 ontslag gekregen met een kleine ontslag vergoeding van 5000 euro. daarna heeft ze ww gekregen dit was 540 euro inclusief vakantiegeld. in februari 2010 is ze in de zw gekomen.. hield dit zelfde geld in de maand.. nu na 2 jaar is ze volledig afgekeurd. alleen de berekeningen die gemaakt zijn voor de wia komen veel hoger uit dan wat ze de afgelopen 2 jaar heeft gehad. de gegevens zijn van 2009. waar idd de ontslagvergoeding bij in zat.. ze kijken naar het loon van het jaar daarvoor je ziek bent geworden.. voor mijn vrouw dus 2009. we weten nu niet meer waar we aan toe zijn , want ik ga nu van een dagloon van ongeveer 25 euro naar een dagloon van iets meer dan 75 euro.. is het terecht dat ik dit krijg? het geld wat ik toen heb gekregen is gewoon op de rekening gestort is ook belastingen enzo over betaald.. in ingeleverd op zorg en kinder toeslag ook. ik zou nu gaan naar een maand loon van 1145 bruto in de maand.. exclusief vakantiegeld.wie kan ons duidelijk antwoord gegeven zodat we niet in de problemen komen..

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100