Bestaat er een website die de zorgverzekeraars vergelijkt op de inhoud van hun (aanvullende) pakket(ten) en de daarbij behorende premies?

Dat je dus vinkjes kan zetten bij wat je wilt en dat de site jou dan (zonder eigen belang) laat zien bij wie je terecht kan en voor welke prijs?

Ik bedoel dus geen websites die geld krijgen voor het afsluiten van de polis via de site.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hele goede vraag wijnstein... +1

Het beste antwoord

Deze lijkt me goed. Vanaf 18 november info over polissen 2010:
http://www.kiesbeter.nl/zorgverzekeringen/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

www.independer.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die vallen dus onder de websites die niet onafhankelijk zijn....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oooo, is dat zo? Ik dacht dat ze onafhankelijk waren. Wel sneaky dan, die naam van de site.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb even gekeken en ze zeggen het volgende: quote
Hoe objectief en onafhankelijk is Independer.nl? Independer.nl krijgt regelmatig vragen over haar objectiviteit en onafhankelijkheid. Hieronder leggen wij uit waarom Independer.nl zich op grond van de Wet op het financieel toezicht (Wft) objectief en onafhankelijk mag noemen. Ook kunt u lezen wat Independer.nl doet om onafhankelijk te opereren.
unquote
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://kritischnederland.web-log.nl/kritisch_nederland/2007/06/index.html http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article857760.ece/Geldzaken-sites_wel_onafhankelijk Independer zegt wel onafhankelijk te zijn, maar waar worden die 170 werknemers van betaald? :-)
http://www.molblog.nl/bericht/Independer-adviseert-verzekeraars/ Het is inderdaad een heel 'trickie' naam. Maar al je provisie krijgt voor een transactie ben je niet onafhankelijk. Zeker niet als je maar een deel van de markt vergelijkt. Daarom dus mijn vraag.
op deze website kan je ook heel goed terecht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zie op die site veel verzekeringen die ik kan vergelijken, maar zorg staat nergens tussen? Kijk ik er overheen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
u hebt helemaal gelijk,maar wij zijn er wel geholpen namelijk bij ons in het dorp zit er een,dus ik dacht dat ze dat ook op de website hadden staan,maar ik kan het daar ook niet vinden.maar mischien net als bij ons dat je een afspraak kan maken en hun bekijken dan wat het beste bij je past(ik neem aan net als bij ons) suc 6
Hier zijn er genoeg van te vinden hoor. Maar dit is er 1 waar je ook je persoonlijke wensen kan invullen. Dus waar je je extra voor wilt laten verzekeren.

De laatse is misschien handig voor het een en ander na te lezen. De voor en nadelen af te wegen.