Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe vraag ik mn inkomensbelasting terug als tiener als ik mijn loonstrookjes kwijt ben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
866

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je krijg, meestal in februari, van je werkgever een jaaroverzicht. Dat kan je gebruiken voor het teruggave biljet. Hoef je zelf niks op te tellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt geen loonstrookjes nodig want je moet een loonopgave ontvangen van de werkgever. Als je die niet uiterlijk februari maart 2012 hebt ontvangen moet je even contact opnemen met die werkgever.

Op de loopopgave staan alle gegevens die je nodig hebt om de belasting terug te vragen.

Het is natuurlijk wel handig om de llonstrookjes altijd te bewaren voor controle.

Toegevoegd na 1 minuut:
llonstrookjes moet loonstrookjes zijn

Toegevoegd na 13 minuten:
Loopopgave 2e alinea moet zoals crea al opmerkt de jaarloonopgave zijn
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en loonopgave moet jaaropgave zijn
Wacht tot 1 maart, kies dan voor de vooringevulde aangifte ( digid verplicht). Je hoeft alleen maar te controleren of de bedragen kloppen ( alle standaard aftrekposten zijn ook al gevuld) en opslaan, opsturen en na ca. 6 weken rinkelt jouw kassa
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding