Wie kan een bruto netto berekening voor mij maken?

Ik heb wel de site loonwijzer geraadpleegd, want deze vraag is al eerder gesteld maar ik kom met mijn huidigr salaris zoals ik alles invul ook op 40 euro verschilmuit.
Zou dit te maken hebben met pensioenafdracht?

Ik ga vanaf volgend jaar de ww in verband met geen contractverlenging dus ik wilde uitrekenen hoeveel ik straks krijg de eerste 2 maanden 75% .

Wie is er bijv p&o ' er en heeft een beter programma ter beschikking en wil mij helpen.

Thanx!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Cryofiel
12 jaar geleden
WW is niet 75%. WW is *maximaal* 75%. Het kan dus best een stuk minder uitpakken.
ronron1212
12 jaar geleden
daarnaast is er ook nog eens een max dagloon meer dan dat krijg je nooit

Antwoorden (2)

Dat heeft meestal inderdaad met je pensioen inhouding te maken. maar je kunt met je loonstrook toch het programma precies vullen.
ronron1212
12 jaar geleden
Op http://www.berekenhet.nl/modules/werken/wwuitkering.html kun je de hoogte van de toekomstige bruto WW-uitkering berekenen.
Op http://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/uitkering-netto.html kun je een bruto-netto berekening maken van je WW-uitkering.