een programma om een bedrijfslogo te ontwerpen?

ik moet voor school een technisch bedrijf beginnen en ik moet hiervoor een logo ontwerpen. we moeten voor deze opdracht de hulp inschakelen van internet kent iemand een goede site om een logo te ontwikkelen?

Toegevoegd na 34 minuten:
we krijgen geen geld van school dus het zou fijn zijn als het gratid is of niet heet erg duur

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Hoi,

Het kan natuurlijk met photoshop, maar dat is betaald. Ik gebruik een super programma dat helemaal gratis is. Sumopaint, echt helemaal top Ik heb de link voor je toegevoegd. Kan je de meest prachtige dingen mee maken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje inderdaad handig

Andere antwoorden (1)

Uit ervaring weet ik dat dit een goede site hiervoor is:

http://www.ontwerpen-voor-geld.nl/

Toegevoegd na 40 minuten:
Op deze site kun je ook gratis een logo laten ontwerpen. Je bepaald namelijk zelf wat je er voor geeft. Met een goed verhaal willen ontwerpers je best helpen.