Kan je een evenement organiseren zonder geld? (dus door sponsors e.d.)

Ik zou graag een evenement willen organiseren voor mijn website om geld te verdienen en de website populairder te maken. Mijn website is niet erg groot maar heeft al wel ongeveer 450 bezoekers per maand. Het evenement zou inhouden dat mensen vrachtwagens kunnen bekijken / fotograferen. Heeft iemand advies of zelfs ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Het ligt er aan welk doel de website heeft maar als deze niet commercieel is zijn er misschien mogelijkheden in de vorm van het oprichten van een vereniging of zelfs stichting.
Zodra dat het geval is kun je eventueel zelfs in aanmerking komen voor subsidie.
Hangt er dus helemaal vanaf in welke vorm je het giet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder budget kun je van alles organiseren, mits je maar een goed plan hebt dat je kunt presenteren. Zolang je eventuele partners waarde biedt (en hen hiervan overtuigt) die meer is dan de kosten van deelname, zullen ze genegen zijn mee te doen.

Bartering is hierbij het sleutelwoord. Jij levert me dit, met een waarde van X, dan lever ik je dat, wat ook X waard is.