Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

een eigen zaakje beginnen, heeft iemand tips

ik ben een webwinkel voor sieraden/sieradenpartys begonnen, en wil graag wat tips hoe ik het beste naamsbekendheid kan krijgen, tips hoe ik snel mensen naar mijn website trek. Alle tips zijn welkom

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt in je profiel bv je website plaatsen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om naamsbekendheid te krijgen is het vooral handig om je doelgroep te bepalen. Als je weet wie je doelgroep is komt de volgende vraag. Wat houdt hun bezig waar? Waar zitten ze? Bezoeken ze bijvoorbeeld bepaalde websites. Zo kan je gericht adverteren.

Aangezien je een webwinkel begint neem ik aan dat een belangrijke afnemersgroep onder jongeren bevind. Ik denk dat het slim is om vooral via het internet te adverteren. Dus bijvoorbeeld een hyves-profiel aanmaken van je bedrijf, een online-nieuws brief, op forums over sieraden/sieradenpartys en aanverwanten websites en zoals hierboven google.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Google Adsense: Adverteren op het internet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, gebruik een platform voor webwinkels, dan wordt je vlot gevonden straks, en heb je een eenvoudige opzet van je winkel! Ik heb erg goede ervaringen met de onderstaande:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De site die je maakt moet je seo optimaliseren... Als je dat niet weet dan moet je maar naar www.dutchjoomla.com gaan of naar onderstaande link... en je zult je moeten verdiepen in Google adsense...

succes met je nieuw site...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo moet het niet:
http://www.goeievraag.nl/vraag/site-goedkope-huizen-normandie-bretagne.26852
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik veel (maar wel de juiste) metatags in de code van je website zodat zoekmachines deze weten te vinden, waardoor je meer bezoekers zult krijgen.
http://www.metatags.nl/welkom
http://www.metatags.nl/metatags_generator
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In dit verband misschien een beetje vreemd, maar misschien is dit boek iets voor je:
'Een eigen webwinkel voor dummies', geschreven door Robert Vlug.
Dit boek gaat over het opzetten van een winkel op internet. Het eerste deel laat zien wat een goede webwinkel is, door bestaande sites te bekijken en vergelijkingen te maken met echte winkels. Deel twee bespreekt de productkeuze (wat verkoop je) en de leveranciers (waar komt het vandaan). In deel drie komt de praktijk aan bod: de keuze voor geschikte software, het (laten) bouwen en inrichten van de webwinkel en de keuze voor verschillende betaalmethoden. Minstens zo belangrijk is het vierde deel, over productpresentatie, een reclameplan, vindbaarheid in zoekmachines, service, logistiek en administratie. Het afsluitende 'deel van de tientallen' toont tien goede webwinkels, tien beoordelingspunten voor webwinkelsoftware en tien tips voor het maken van goede productfoto's. De bijbehorende cd-rom bevat een aantal, deels gratis, softwarepakketten voor het opzetten van een webwinkel. Hoewel 'voor dummies'-boeken meestal vrij luchtig zijn, is dit een serieus boek dat, door de vele kanten van het onderwerp te bespreken, laat zien dat het maken van een succesvolle webwinkel niet gemakkleijk is.
Het boek is te leen of aan te vragen in de bibliotheek.

(td)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding