Doen het vatikaan, san marino en monaco mee met de euro vergaderingen.

Zij hebben tenslotte een eigen euri.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bedoelt of de paus, prins albert en dinges aanschuift?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel een goeie tip: de katholieke kerk is zeer vermogend, gedeeltelijk omdat ze geen, of zeer weinig belasting afdragen. Hoogste tijd voor een payback dus: laat de kerk de griekse schulden betalen en iedereen is weer blij :)
Drepolli
12 jaar geleden
Vraag mij af of de Paus aanschuift, zal wel de econoom van het Vaticaan zijn. Ik denk dat ze bij het Vaticaan wel een hele treasury afdeling heeft, want het Vaticaan is schathemeltje rijk

Antwoorden (1)

ik deed mijn werkstuk over monaco en die deden in ieder geval mee!

De andere waarschijnlijk ook