Wat is de huidige wisselkoers EUR - ZWD?

Met andere woorden; hoeveel Zimbabwaanse dollar is 1 euro?

Ik ben nu al een tijdje op het internet aan het zoeken en overal kom ik andere waarden uit. Van 515 tot 10 miljard. Daarom vroeg ik mij af of jullie de exacte koers van het moment weten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is niet één Zimbabwaanse dollar, er zijn er meerdere,
degene die op dit moment in gebruik is, is degene met een koers van rond de 515.

De vorige ZW dollars waren degene die last hadden van hyper inflatie, vooral in 2006, 2007 en 2008 ging het hard, de laatste jaren gaat het goed.

Op wike staat een foto van:
100.000.000.000.000,- dollar
(een 1 met 14 nullen)

Toegevoegd na 8 minuten:
die foto is dus van een "oude"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow ok. Bedankt hiervoor!

Andere antwoorden (2)

1,00 EUR = 501,704 ZWD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op deze site: http://fx-rate.net/ZWD/EUR/ staat dat 1 euro ongeveer 518.34 ZWD waard is.

Toegevoegd na 23 seconden:
Maar ik heb dus verder ook geen verstand van zimbabwe, dus dit kan verkeerd zijn.