Wat is de salaris van een beveiliger niveau 2???

Hallo allemaal
Ik ben momenteel vrachtwagenchauffeur en krijg opleiding voor beveiliging niveau 2 aangeboden omdat ik niet meer als vrachtwagenchauffeur kan werken.
Is er iemand die mij kan vertellen wat ik ongeveer zou verdienen. Heb aal gekeken op CAO beveiliging maar daar kom ik niet uit.
Ik heb momenteel salaris van D-5 = 2187,52 bruto per maand (uurloon van 12,58 bruto)
Ik ben 37 jaar oud en vanzelfsprekend geen ervaring in die branche.
Ik hoop dat er iemand is die mij kan beetje juiste richting geven.
Alvast bedankt...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
19.5K

Het beste antwoord

ik werk zelf ook suinds kort in de beveiliging.
de cao voor particuliere beveiliging is als volgt.

in het begin van de studie begin je met 9,79 brutto per uur
na je proeftijd van 2 maanden ga je 10.01 verdienen brutto per uur
ben je gediplomeerd dan kom je in salarisschaal 3 en verdien je 10,23 brutto per uur.
dan heb je in die schaal 10 periodieken en uiteindelijk krijg jwe 12,19 brutto per uur.
wil je verder leren om in salarisschaal 4 te komen moet je de opleiding volgen van coordinator dan eindig je uiteidelijk op 12,84 brutto per uur.

echter dit is wel zonder alle toeslagen die als volgt zijn:

werken van 07.00-18.00 uur is 100 %(dus gewoone uurloon)
werken van 18.00-24.00 uur is 110%(dus 10% boven op je basisuurloon)
weken van 24.00-07-00 uur is 120%(dus 20 % extra boven op je basis uur loon
vanaf vrijdag avond 24.00 tot zondag 24.00 uur krijg je 135%(dus 35 % extra boven op je uursalaris.)

feestdagen zijn 150% en 200% en als je oop een roostervrije dag moet werken krijg je 130%
overwerk vanaf 160 uur daarboven is ook 150%

al met al een redelijk salaris....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Het maximumsalaris zal ongeveer € 2400,00 bruto per maand zijn. Je nieuwe werkgever zal je exact kunnen informeren. Op zijn minst zal je hetzelfde bedrag per maand 'moeten' ontvangen. Dat vind ik.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat had ik wel willen vangen ja. Een beveiliger mag in principe heel weinig.
Als het gevaarlijk wordt, kun je het beste de politie erbij te halen.
Dus zelf maak je niet echt superveel mee.
Soms wel, ligt eraan wat voor beveiliging je doet.
Centralist, mobiel surveillant enz enz
ik doe zelf nu ook deze opleiding.
Het is compleet afhankelijk van welke richting je wilt kiezen.

Als je dat even kunt vertellen heb ik het antwoord wel voor je.

Gemiddeld 1600 euro brutto volgens mij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor werken bij een beveiligingsbedrijf in de havens heb je een apart examen afleggen, je hebt namelijk daar ook regels en wetten en die zijn weer anders dan de reguliere beveiliging.
Het salaris ligt tegen de €1750,- zonder de toeslagen.
Hieronder zie je een kort overzicht over de exameneisen. http://www.svpb.nl/site/?nodeid=11689 SVPB is een vereniging die de beveilgingsexamens afneemt. Zover ik weet heb je bij het ministerie een ander soort beveiliging staan dan normaal.
Las laast iets in een boek dat ze apart worden opgeleid.
Ik weet niet hoe en wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
o dat geeft niet.
dat is een brutobedrag.
Maar daar komt natuurlijk nog onregelmatigheid bij op e.d.
dus ik denk rond de €2000 of €2250. Je kan ook bellen of emailen naar een vacature welke jou aanspreekt, bel je anoniem en vraag je naar het salaris.
Of het staat er soms wel bij.
Ligt ook een beetje aan het bedrijf. Het is meestal netto rond de 1500,-.Maar je moet het hebben van de toeslagen. Weekend en nachttoeslagen en feestdagen,want dan zul je ook volgens rooster moeten werken. Op Schiphol heb je bijv. meer toeslagen als in een winkel.
amc
14 jaar geleden
JE gaat als chauffeur in iedergeval behoorlijk minder verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk zelf nu 10 jaar als beveiligingsbeambte en mijn brutoloon is €12,19. Ik werk parttime, als ik fulltime zou gaan werken zou ik meer in de maand hebben dan mijn vriend, die als operator in een fabriek werkt. Je moet het echter in de beveiliging wel met name van de ORT (onregelmatigheidstoeslagen) hebben, dus avonden, nachten en weekenden werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de volgende site kun je het zelf bekijken.

Aangezien je geen ervaring hebt in de beveiliging begin je over het algemeen onderaan. Dus een stuk minder dan je nu verdiend (zo'n 1500 euro)