Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

een goeie kennis van mij woonde samen,de relatie is stuk gelopen. wat te doen met de auto?

de auto staat op haar naam,hij rijd er in,mijn kennis wil dat hij de auto op zijn naam zet maar hij werkt niet mee.
wat te doen in dit geval?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
730
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie is de koper?
Van wiens geld?
Gefinancierd?
Verder is de vraag niet duidelijk wie de kennis is, is dat hij of zij?
Waarom wil hij niet?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als hij niet meewerkt, en zij niet de mogelijkheid heeft om hem de sleutels af te nemen (Immers: Als de auto niet op zin naam staat, heeft hij geen reden om er in te rijden als zij dat niet goed vind) is een optie de politie te waarschuwen dat haar auto gereden wordt door iemand die geen rechten meer heeft. Als hij een keer aangehouden wordt zal zijn houding snel veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Alle sleutels, papieren en auto terug vragen.
Anders aangifte van diefstal overwegen.
Straks maakt hij een giga schade die ten uwe laste komt.
(ten laste van uw kennis)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De auto staat op haar naam, maar heeft ze hem ook betaald? Wie heeft de auto het hardste nodig? Op basis daarvan zou ik een afbetalingsregeling voorstellen en de verzekering aanpassen. Het gaat uiteindelijk om een auto, niet om een paar longen :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding