wie gaat er geld verdienen aan het faillissement van griekenland?

ik heb dit ergens gehoord, weet niet meer waar,..... maar hoe dan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk economen, want die worden nu bijzonder veel uitgenodigd in talkshows en conferenties

Niemand. Want degene die schuld hadden vallen zelf ook om. Wat mij betreft mag Griekenland wel UIT de euro. Heb nog nooit zo'n naief zooitje bij elkaar gezien in Den Haag en Brussel. Maar niemand verdient erop.

De Grieken !!!ja die zijn dan hun staats schuld kwijt aan Frankrijk ,Duits land enz .daar om spannen die landen zich in om Grieken land op de been tehouden. Het is raar maar waar. de banken die Grieken land geld geleend hebben kunnen dan fluiten nr hun centen en ja onze bankjes zitten daar ook weer in ,en jou en mijn centjes worden dan weer gebruikt om die banken te steunen .een land kan eigen lijk niet failliet ,wel geen geld hebben om aan z'n verplichtingen tevol doen . Mochten ze eigen valuta hebben .,gewoon bij drukken ,devalueren ,slim boekhouden ,en doorgaan .Argentinië deed het .en Amerika doet ook zo iets .

De financiele instellingen: die gaan de garantstellingen en leningen die de europese landen de afgelopen incasseren om hun eigen gaten (en bonussen!!!) mee te dekken.

Je hebt speculeren bij je trefwoorden staan. Je kan op de beurs zo beleggen dat je geld verdient op het moment dat de beurs daalt. Dit is zeer risicovol, maar als je weet dat het gaat dalen.. Dat heet voorkennis en ik heb dingen gelezen over hoge politieke figuren. Of dat echt zo is weet ik niet, want de bron was niet super betrouwbaar, maar het kan wel zo.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100