Wat is de "plaats" van de ing??

Ik moet mijn banknaam, "plaats", bankland en girorekening geven. Wat wordt bedoelt met plaats???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
43.1K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
land en rekeningnummer zijn voldoende, want alle NL rekeningnummers zijn uniek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar moet jij dit invullen, geef nooit je gegevens door via email als dit word gevraagd, anders is het een phishing mail!

Antwoorden (2)

De plaatsnaam waar de ing bank staat en waar jij je rekening hebt lopen en voor alle bankzaken naar toe gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoofdkantoor is niet hetzelfde als een filiaal/winkel.
Met plaats wordt vestigingsplaats bedoeld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er is verschil tussen enerzijds plaatsen waar kantoren (filialen, winkels) zijn gevestigd (bijvoorbeeld Amsterdam, Arnhem, Groningen) en anderzijds het hoofdkantoor en de statutaire vestigingsplaats.
ING Bank N.V. is zowel feitelijk als statutair gevestigd in Amsterdam