Hoe kun je het beste je kostuum op de fiets vervoeren?

Op het werk is geen mogelijkheid het kostuum te bewaren. Dus het moet steeds naar huis genomen worden. Het dragen van een kostuum is echter wel voorgeschreven. Naar het werk gaan is prettig op de fiets, maar het is verder is dan 5 km. Daardoor ontstaat transpiratie, wat in combinatie met een kostuum onprettig is.
Prettiger is gewone kleding aan op de fiets. Even een washandje er over, en dan omkleden op het werk.
Maar hoe vervoer je op de fiets een kostuum?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je toch gewoon in een tas doen?
Amadea
12 jaar geleden
Dan zal het vermoedelijk kreukelen. Moet je ook nog een strijkijzer meenemen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@wow dat gewoon moet je dan maar eens heel precies uitleggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke. Je pakt een tas en dan doe je dat kostuum erin. Klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@wow, weet jij wel wat een kostuum is, eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kostuum kan van alles zijn. Een piraten pak of zo een net pak. Maar normaal trek je een pak gewoon thuis aan in plaats van ergens op je werk.

Antwoorden (2)

Koop een kledingzak, dit is een kledinghanger waar je broek op kniehoogte dubbel overheen hangt en je jasje en overhemd normaal hangen, dan een zak erover, het haakje van de hanger steekt boven de zak uit. Maak aan je jas een lusje, hang de zak eraan en je kostuum vliegt met je mee naar huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus op je rug hangen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja
Mijn man gebruikt hier een kostuumtas voor. Hier kun je je pak netjes in haken met je andere benodigdheden en dan klap je hem dubbel. Mijn man heeft hem met een diagonale draagband over zijn borst als hij fietst. In de link een voorbeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt mij een mooie oplossing. Wordt hij meteen als borstbescherming gebruikt!
Amadea
12 jaar geleden
Misschien past die ook in een attachétasdrager, dan is dat 's zomers niet zo warm: http://www.nbm-tweewielers.nl/images/koffer%20mee.jpg?osCsid=b6cb6373c1e9d3e8c5fda311c7bb6f5b