Wie weet een goed handig gezinspartij budgetprogramma met in en uitgave en pcies ziet wat je per maand over houd, graag gratis programma.

Budget geld internet gratis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien heb je hier iets aan;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn heel veel van zulke programma's.

De bekendste op dit moment is Yunoo, maar ook diverse banken bieden dit aan via internetbankieren zoals Ing dit doet via het programma TIM.

Mogelijk heeft jouw eigen bank ook zo'n programma? Dan is het direct gekoppeld aan je betalingen en scheelt het een export / import slag en dus tijd en moeite :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is deze iets.
http://www.cashflow.nl/howdoesitwork.aspx

Toegevoegd na 33 seconden:
Oja, even nog in het antwoord verwerken, het gaat dus om de site cashflow.