Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben vrouw met 3 kinderen van 22, 18 , 19 allemaal wonen met mee en tot nu studeren ik wil vraag een bijstanduitkering mag ik graag weten hoeveel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
727
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En nu in goed nederlands?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo denigrerend. Deze vrouw kan gewoon geen Nederlands. Ik ben behoorlijk aangeschoten nu en zelfs ik kan zien wat ze vraagt...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een bijstandsuitkering is voor een alleenstaande ouder met kinderen 877,71 exclusief vakantietoeslag,maar omdat je nog thuiswonende studerende kinderen hebt kom je in aanmerking voor een toeslag en dit is maximaal 20 % wat neer komt op 250,77
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja dat mag. ...1
1 bijstandsuitkering. de hoogte ervan ligt aan de regeling waar je voor in aanmerking komt.

je moet wel aan een paar voorwaarden voldoen dus zou een aanvraag indienen bij de uitkerende instantie zodat je vanzelf een uitnodiging krijgt en dus meer info.

het hangt af van je persoonlijke situatie waar we hier niets van af weten en dus niet specifiek op kunnen antwoorden door bedragen te noemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding