ik ben vrouw met 3 kinderen van 22, 18 , 19 allemaal wonen met mee en tot nu studeren ik wil vraag een bijstanduitkering mag ik graag weten hoeveel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En nu in goed nederlands?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zo denigrerend. Deze vrouw kan gewoon geen Nederlands. Ik ben behoorlijk aangeschoten nu en zelfs ik kan zien wat ze vraagt...

Het beste antwoord

Een bijstandsuitkering is voor een alleenstaande ouder met kinderen 877,71 exclusief vakantietoeslag,maar omdat je nog thuiswonende studerende kinderen hebt kom je in aanmerking voor een toeslag en dit is maximaal 20 % wat neer komt op 250,77
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ja dat mag. ...1
1 bijstandsuitkering. de hoogte ervan ligt aan de regeling waar je voor in aanmerking komt.

je moet wel aan een paar voorwaarden voldoen dus zou een aanvraag indienen bij de uitkerende instantie zodat je vanzelf een uitnodiging krijgt en dus meer info.

het hangt af van je persoonlijke situatie waar we hier niets van af weten en dus niet specifiek op kunnen antwoorden door bedragen te noemen.