hoeveel kan je per keer opnemen bij een flappentap. En met hoeveel tussenruimte ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Staat in mijn bron per bank heel netjes aangegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op het moment, dat je de rekening opent,spreek je de opname limiet af. Mocht je op een gegeven moment meer willen opnemen,meldt je dan even bij de balie, dan stellen zij het verlangde bedrag in, mits het jou toegekende totaallimiet niet overschrijdt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan welke limiet jij hebt !
Vraag even na bij jou bank na en dan kun je het eventueel nog laten verhogen of eenmalig laten verhogen .
En dan kun je elke 24 uur dat bedrag uit het automaat halen .
Als het saldo nog voldoende is .