hoelang duurt het voordat je geld op je paypal rekening krijgt?

ik heb zaterdag via mijn ing internet bankieren geld overgemaakt naar mn paypal, wanneer krijg ik dat geld op mijn paypal rekening?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
41.5K

Het beste antwoord

Ik heb dat ook een keer gedaan, en toen duurde het een dag of twee.

Maar wat je in je vraag stelt, is wel onjuist. Want op jouw PayPal-account staat eigenlijk geen geld.
Daarom is het ook geen rekening, maar een account.

Uitleg? De eigenaar van PayPal heeft over de hele wereld bankrekeningen. Dus het geld gaat van jouw bank, naar de bankrekening van E-bay. Deze houdt de accounts aan.

Als jij betaalt van jouw account naar het account van een ander, dan houdt PayPal de boekhouding bij. Maar er wordt geen geld overgemaakt. Het blijft gewoon staan op de rekening van E-bay.

Pas om de zoveel tijd zal E-bay de accounts clearen, en dan eventueel een bedrag overmaken van de ene naar de andere bankrekening.

Je kan vaak 'betalen' met je account naar een bedrijf. Dan hanteert PayPal een koers, en haalt het geld van jouw bankrekening af.
Ik doe dat zo. Op mijn account staat niets. Kan het ook niet misbruikt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe moet dat dan?

Andere antwoorden (1)

Je hoeft inderdaad geen geld op je PayPal rekening te zetten, je kunt gewoon je rekeningnummer aan je PayPal koppelen en als je dan ergens betaald met PayPal wordt het automatisch van je rekening afgeschreven, dat werkt dus sneller en makkelijker;