weet iemand hoeveel geld je verdient met fruit plukken ???

ik ben nieuwgierig hoeveel ik verdien per dag als ik
van 7 tot 5 werk hoeveel zo ik verdienen ???
met fruitplukken???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.1K

Het beste antwoord

Ik ben 14 jaar en doe kersen plukken en krijg 3 euro per uur betaald maar dat verschil per werkgever.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is verschillend.
Ik heb eeuwen ;)) geleden aardbeien en frambozen geplikt. Dat werd betaald per kistje of kilo, dat weet ik niet meer. Dus dan is het, hoe sneller je bent, hoe meer je evrdient
Geen idee of dat nog zo is. Als je dus gaat solliciteren, en er wordt op die manier betaald, vraag dan bij de leider, of bij de andere werkers hoeveel je gemiddeld kunt plukken (En je zult de eerste dagen wel minder plukken dan het gemiddelde omdat je moet wennen
anneliez
12 jaar geleden
Als je fruit gaat plukken in opdracht van een werkgever zal dat minimum loon zijn. ga je zelf fruit telen en op de markt brengen kan je het verkopen tegen veilingprijzen (zie internet) let wel dat je in dit tweede geval te maken krijgt met concurrenten die waarschijnlijk al heel groot zijn en veel ervaring hebben in de kwekerij.