De tandartsassistent heeft geen cao, maar waarom niet en wat houd dat precies in?

Cao staat voor collectieve arbeids overeenkomst en er staan allemaal regels in, maar de tandartsassistent heeft er geen sinds 2004.
Waarom niet meer? En wat maakt het uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

Hieronder de CAO van de tandartsassistenten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat de CAO niet geüpdatet is, wil niet zeggen dat hij compleet geschrapt is. Over het algemeen betekent wat de laatste CAO de CAO is die van kracht is..