wat krijg je normaal gesproken betaald op zaterdag in de detailhandel?

stel je werkt in een winkel, maar alleen op zaterdag tussen 10:00 en 17:00. vanaf hoe laat heb je recht op extra loon en hoeveel is dat?

het betreft een elektronica winkel en de winkel heeft normale openingstijden (van 10 tot 18, behalve op maandag, dan is het van 13 tot 18, op zaterdag, van 10 tot 17 en op donderdag, van 10 tot 21 *koopavond*).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

De zaterdag is in de detailhandel CAO geaccepteerd als een normale werkdag en wordt als zodanig niet meer extra betaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed om te weten in dit geval ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zondagen geldt wel een toeslag.
Koopavonden durf ik niet te zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koopavonden en zondag so wie so, dat wist ik al. ik was alleen benieuwd hoe het met de zaterdag zit...