We zitten nog steeds in de crisis van 2008 al is er wel herstel gaande. Op dit moment dreigt echter alweer de volgende kredietcrisis door Griekenland, Spanje en Portugal. Als het nu mis gaat dan kunnen we aannemen dat de huidige crisis in verhouding niets heeft betekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

volgens CBS.nl zitten we nog steeds in een recessie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo lang de bouw krimpt zal dat wel zo blijven.
Bijna de gehele economie hangt daar aan vast.
En daar de banken moeilijk doen met hypotheken en leningen zal dat voorlopig zo blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In feite is de crisis nu aan het opbouwen, die van de afgelopen jaren werd onder andere veroorzaakt door (onder andere vanuit de overheid) onrust zaaien waardoor winkels e.a. hun prijzen verhoogden.
De bonussen die eerst werden ingetrokken worden nu weer rustig uitgedeeld, en banken lenen weer volop geld aan mensen, dus de feitelijke klap zal nog wel komen verwacht ik.