Wat zijn inhoudelijke eisen nou precies?

Toegevoegd na 49 minuten:
Ik zal het even uitbreiden ;)
Ik moest voor school een folder maken over het feit dat de mammoet over vier jaar gekloond kan worden, voor het procesverslag moest ik vertellen welke inhoudelijke eisen ik heb opgesteld voor de folder. Wat kan ik daarover zeggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inhoudelijke eisen aangaande een folder zou kunnen zijn, welke informatie wil je via de folder verstrekken. In dit geval bijvoorbeeld, iets over de historie van de mammoet, iets over de historie van het klonen, iets over hoe die twee tot elkaar kwamen (een mammoet klonen), wiens idee het is en waar dit staat te gebeuren.... , al dat soort zaken. Welke eisen stel jij aan de info die in de folder komt te staan, welke inhoudelijke info moet op zijn minst wat jouw betreft er in komen.

Antwoorden (3)

Allereerst staan de eisen in relatie tot iets. Daar moet ik naar gissen......

Een eventuele toekomstige werkgever kan bijvoorbeeld eisen dat je een bepaalde opleiding hebt genoten. Dan kunnen de inhoudelijke eisen specifiek verwijzen naar een richting of een specialisatie binnen die opleiding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inhoudelijke eisen zijn eisen die worden gesteld aan de "inhoud". Bij een sollicitatie zou dat over jouw inhoud kunnen gaan, dus je opleiding, ervaring, etc.
Zoiets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je in dat verslag moet zetten: waarom je die folder hebt gemaakt, en het waarom is dus niet:omdat het moest van de leraar, maar het doel ervan. Is de inhoud voor of tegen het kloonen?
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over het algemeen voor, ik vind het een lastige opdracht. Want bij inhoudelijke eisen kom ik niet verder dan voor wie, door wie, vanwege wie en wat is het doel van de folder
anneliez
12 jaar geleden
Ik kom ook zover, maar vraag je leraar even of je het goed begrepen hebt, voor je tijd verspilt met een verkeerde aanpak