wie heeft er ervaring in het aankopen van goud in het buitenland,minig gold,en hoe kan je deze prijs bepalen en wanneer weet je wat je koopt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt gewoon op de beurs kopen en je kunt kijken door de put en call opties wat de markt denkt wat er gebeurd. Verder kun je value investing uitvoeren. Als je deze begrippen niet kent, raad ik je af te beginnen.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet echt maar het is een antwoord