mag je onder de 18 bestellen bij de nike store?

Toegevoegd na 3 minuten:
bij de h&m mag het niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat mag. Eigenlijk mag je volgens de wet geen overeenkomst sluiten als minderjarige. Echter zijn er veel overeenkomsten zoals het kopen van kleding en boter, welke in het naatschappelijk verkeer als gebruikelijk worden beschouwt. Vandaar dat deze overeenkomsten gewoon rechtsgeldig zijn.
Om een lang verhaal kort te maken, het kopen van kleding als minderjarige mag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een broek is tegenwoordig al 150euro. Dus 300+ waar baseer je dat op? Een paar 100 euro voor kleding is tegebwoordig heel normaal. Wanneer het gaat om duizenden euro's dan misschien niet. Maar ik wil best even uitzoeken hoe dit zit en er jurisprudentie bij halen mocht je dit precies willen weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk voor de zekerheid even in de algemene voorwaarden die nike hierover hanteert. Deze zijn vast te vinden op de website.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een broek van 150 is echt geldverspilling
Ik vind 30 euro al best duur