is het normaal als verkoopmedewerker €5.58 op je 19e

Toegevoegd na 31 seconden:
te verdienen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
brutto of netto?

Antwoorden (3)

Het minimumloon voor een 19 jarige ligt op € 34,51 euro bruto per dag. Dat is bij een werkdag van 8 uur dus 4,30 bruto per uur.

Je zit met je 5,58 euro bruto dus nog boven minimumloon.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dat geval is het niet normaal. De meeste jonge verkoopmedewerksters krijgen namelijk het absolute minimum!
Je verdient niet slecht voor jou leeftijd.
ronron1212
13 jaar geleden
dat is meer dan het minimum dus ik zou niet klagen als je dit bedrag krijgt. er zijn er die het minimum krijgen. dus ja het is meer dan normaal.