Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb gehoord dat wanneer je je PIN code achterstevoren intypt er een stil alarm afgaat. Dit kan toch niet, jouw PIN code achterstevoren is toch weer

een PIN code van iemand anders? (zou je kunnen gebruiken als je wordt overvallen aan een PIN automaat).

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

is inderdaad niet waar, zie de link hieronder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Natuurlijk is dit niet waar. Waarom probeer je het zelf niet uit? Voor je het weet staat het squadteam gezellig naast je! Nee dit is echt een fabel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dit is niet waar en niet aan te raden om te gebruiken. De overvallers kunnen namelijk dan je echte pincode makkelijker achterhalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zou leuk zijn als je pincode dan 5555 is :')
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
lol ja en als je de eerste plaat van barbara streisand achterstevoren afspeelt opent zich een poort naar de hel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
fabeltjes dus maar als je 3 keer de verkeerde pincode intikt dan ben je pasjes kwijt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het schijnt als je 3x achter elkaar de code 1100 intypt dat er wel eens swatteam wordt opgeroepen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en als je 3x 3112 intypt komen politie, ambulace en brandweer. Als je bij een dierenopvangcentrum woont schijnt de dierenambulance ook te komen, maar dat laatste is me nog niet gelukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en als je 3x 3112 intypt komen politie, ambulace en brandweer. Als je bij een dierenopvangcentrum woont schijnt de dierenambulance ook te komen, maar dat laatste is me nog niet gelukt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding