Ik heb ook kosten voor de dierenarts gemaakt. Kunnen die niet onder het kopje medisch?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je bedoelt met ziektekosten dan is het antwoord nee.
Ziektekostenverzekering is bedoelt voor mensen.
Wil je iets van vergoeding zien dan zul je een huisdieren verzekering apart moeten afsluiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien gaat het meer om een boekhoudkundige vraag dan om declaratiemogelijkheden... Maar erg duidelijk is dat niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige vragen zijn op zichzelf al een raadsel ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt ;-)
Nee!
Er zijn grenzen in onze verzorgingsstaat......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze in je administratie wel onder 'medisch' boeken, maar meestal wordt daarmee bedoeld: kosten voor je eigen medische verzorging.
Dus in je administratie zou ik dan een post 'huisdieren' aanmaken, waar je bijvoorbeeld dierenartskosten, kosten voor voer, speeltjes, kattenbakvulling of hondenbelasting of het konijnenhok en dergelijke kunt boeken.