Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, ik moet een betaling verrichten met een creditcard, maar die heb ik niet. Ik heb aleen paypal. Hoe kan ik via paypal deze betaling maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
908

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Volgens mij kan dat niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je bent. Als je oud genoeg bent, kan je overwegen om de paypal credit card aan te vragen. Binnen een minuut na de aanvraag heb je een ja of een nee, en kan je ermee betalen. Let wel: Een credit card is makkelijk, maar met een credit card is het ook makkelijk veel geld uit te geven wat je niet hebt.

https://personal.paypal.com/cgi-bin/marketingweb?cmd=_render-content&content_ID=marketing_us/paypal_credit_card
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paypal en creditcard zijn 2 aparte systemen, als je deze betaling wilt doen, zul je toch een creditcard moeten halen.

Er bestaat ook een prepaid creditcard, ik ben de naam even kwijt, maar als het goed is kun je die bij de Primera halen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding