Ik heb een folderwijk. kwam langs huis met handdoek in brievenbus, tegen tocht. Moet ik die weghalen of niks geven?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Annswers
13 jaar geleden
Goed dat je het vraagt

Het beste antwoord

ik zou gewoon even aanbellen en als ze niet open doen hebben ze pech.Als ze post willen ontvangen moeten ze niet de brievenbus dichtmaken.Of het moet zijn dat ze een noodbrievenbus hebben in de vorm van een emmer met een gleuf in de deksel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies +1

Andere antwoorden (6)

Zou zeker de handdoek niet weghalen,hij zit er met een wel bepaald doel:dus eventjes geen folder
fremar
13 jaar geleden
Ik zou hem onder de deurmat leggen, zodat ze weten dat je wel bent langs geweest. En dan zullen ze wel begrijpen dat je het niet door de brievenbus hebt gedaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of het nou plastic omheen zit of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker niet weghalen. De mensen die dat doen, zijn op dat moment bewust dat ze geen post kunnen ontvangen. Dus gewoon het huis overslaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is moeilijk. Als je de handdoek niet weg haalt, kunnen ze gaan klagen dat ze geen folders hebben gehad.

Aanbellen, zou je kunnen doen. Maar als straks heel de straat een handdoek in hun brievenbus gaat doen ben je lekker lang bezig met je wijkje.

Als ze folders in plastic zitten kun je het toch alsnog naast de deur leggen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De handdoek laten zitten en de folders achter de deurknop klemmen. En dan bij de organisatie van de folders melden dat je dat zo hebt gedaan. Mocht er dan toch eventueel een klacht komen dan weten ze waarom je het zo hebt gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overslaan, maar ook niet met een nieuwjaarskaartje
bij die mensen aan de deur komen.
(tja, wat motte we nou?)