Moet ik mijn mastercard blokkeren?

Ik volg het verder niet zo, maar ik vraag me af of ik mijn mastercard moet blokkeren. Blijkbaar zijn er hackers bezig op de site van Mastercard.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je 'm blokkeert kan niemand er meer wat mee, jijzelf ook niet.
Maar dat hoef je niet te doen wegens die aanval op de site - volg het nieuws iets beter en je snapt dat het om het bedrijf Mastercard gaat en niet om de klanten ervan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee natuurlijk niet. In termen van Jip en Janneke: ze houden de telefoon van Mastercard in gesprek, waardoor je geen transactie kan doorgeven. Verder gebeurt er niets. Dus slaap zacht vannacht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, die hackers willen alleen die site overloaden zodat de site van mastercard niet meer bereikbaar is.
door Wikileak :)