Wat gebeurt er met de maandelijkse kosten als iemand dood gaat? Abonnementen, lening

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Abonnementen worden vaak kwijtgescholden. Leningen worden vaak via familie alsnog geïnd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die moeten door de erfgenamen worden opgezegd en afgelost. Indien ze alles correct willen afhandelen. Anders zullen ze de ervenis moet weigeren
ronron1212
13 jaar geleden
de familie kan ook afzien van de schulden maar ...als er een erfenis te halen valt mogen ze er ook niet aankomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de familie van de overledene betaalt de lening af, een abbonoment bv, zeggen ze af. als degene geen familie meer heeft, worden deze kwijtgescholden.
Bronnen: