We hebben een hele irritante PIEPTOON op de afdeling, lijkt bij bewegingsmelder/ verwarming vandaan te komen, iemand tips wat we hier aan kunnen doen?

We kunnen namelijk niet de exacte bron vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

facilitaire afdeling inschakelen om het uit te laten zoeken.

Een verwarming kan inderdaad ook behoorlijk piepen. Probeer eens aan de knoppen te draaien om te kijken of het dan minder wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Meld het bij de ARBO dienst van jullie bedrijf. Die moeten er toch wat aan gaan doen. Zij dienen dit soort dingen dan verder uit te zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het geen rookdetectie?

Wanneer dit zo mocht zijn, binnnenin bij sommige systemen zit een batterij,wanneer deze defect of ontladen is laat deze dan om de paar minuten een heel irritant klein biep-geluidje horen.

Oplossing batterij vervangen.